Service & almen vedligehold

God service er en høj prioritet for os

Uanset om du har en serviceaftale direkte igennem os eller vores samarbejdspartner OTIS så er du garanteret god service. Vores produkter anses at være af høj kvalitet, derfor prioriteres det højt hos os, at vores kunder oplever at serviceniveauet stemmer overens med varen. Med en serviceeftersynsaftale hos os er du sikker på at vores serviceteknikers fornemmeste opgave er at sikrer vores kunders anlæg overholder gældende sikkerhedsstandarder, har optimal oppetid, driftsikkerhed, og lang produkt levetid med høj ydeevne.  

Vi er ISO 9001 certificeret til at gennemføre lovpligtige eftersyn på alle hvor egen producerede anlæg som elevatorer, platformslifte, godslifte, trappelifte, og handicaplift. Vores serviceaftaler, gør at du som kunde ikke behøver bruge tid på at koordinere og holde styr på periodiske lovpligtige inspektioner, vi overvåger og holder de fastsatte eftersyn sat af Arbejdstilsynet. Desuden sørger vi for vedlighold af kundens anlæg, levering samt smøring med nødvendige smøremidler, og aflægger rapport til kunden om eventuelle fejl og mangler som konstateres ved eftersynet.  

 

 

Serviceaftale med HYDRO-CON Elevator A/S

Vi tilbyder serviceaftaler der bl.a. overholder de lovpligtige sikkerhedseftersyn på udelukkende vores egne anlæg inden for Stor København. Dette skyldes at vi naturligvis har størst ekspertise i anlæg vi selv har produceret, men også at vi ikke har mandskabet til at kunne dække service med den hyppige frekvens på et landsdækkende plan. Dette betyder dog ikke at du får en ringere service på dit HYDRO-CON anlæg opstillet i det øvrige Danmark, da vi har en fast landsdækkende samarbejdspartner som vi trykt kan stå indenfor leverer et serviceeftersyn der lever op til vores høje standarder. Vores samarbejdspartner modtager en gennemgribende produkt specifikation sammen med hver serviceaftale vi henviser til dem, således at du som kunde, kan stole på at din elevator, platformslift, godslift, trappelift, eller handicaplift kører problemfrit og sikkert i henhold Arbejdtilsynets bestemmelser.  

Forlæng dit anlægs levetid med servicetjek

Vi er stolte over vores anlægs lange levetid, og anbefaler at man ser en serviceaftale med regelmæssige servicetjek som en forsikring.  En forsikring for en forlænget levetid på dit anlæg, og imod uventede omkostninger til reparation af din elevator, platformslift, godslift, trappelift, eller handicaplift. Ved at tegne en serviceaftale der indeholder sikkerhedseftersyn samt vedlighold er du garanteret at dit anlæg bliver besigtiget minimum 4 til 12 gange om året afhængig af Arbejdstilsynets foreskrifter. På denne måde er det muligt at udføre almen forebyggende vedlighold så som smørring af anlægget, samt at fange mindre reparationer som kræver at udskifte reservedele, inden skaden udvikler sig til en større reparation. 

Seneste nyhedsartikler

Energieffektive elevatorer og lifte | HYDRO-CON A/S

Hvad betyder en elevator for energiforbruget?

Det er væsentlig både som kunde og som producent at tage stilling til en elevators energiforbrug. Både af hensyn til det klimaaftryk vi efterladder, men også det økonomiske aspekt af øget el-omkostninger efter idriftsættelsen. Bliv klogere på elevator engergikrav her. Læs mere
Hvor skal elevatoren placeres | HYDRO-CON Elevator A/S

Hvor kan der placeres en elevator?

Som udgangspunkt er der 4 elevator placeringsmuligheder, alle muligheder har sine fordele og ulemper, samt krav til installationsstedet som diktere om det er realiserbart eller ej. Læs mere om placering her. Læs mere
Hotel Gilleleje Strand Elevator | HYDRO-CON A/S

Elevator til Hotel Gilleleje Strand

En velfungerende elevator er et redskab der ikke er til at undværer når man driver et hotel på mere end én etage. Læs om vores elevatorløsning til restaureringen af et hotel fra 1896. Læs mere